Valentýn...



Přiznávám, že jsem letos na něj trochu zapomněla...

Asi to bude tím, že muž choří se zápalem plic, vlastně je mu špatně už třetí týden, a tak se nelze pouštět do "větších akcí". Vlastně bych byla ráda, kdyby se odebral k lékaři a na rentgen, protože prosté léčení antibiotiky, které mu dali na pohotovosti v nemocnici bez nahlédnutí dovnitř na prosvícený orgán, jako by nemělo více než týdnu kýžený efekt. Jenomže, domluvte se s paličákem. Trpí, kašle, leží, nemá náladu, ale k lékaři nejde. Chápu a nechápu zároveň.

Tak, zpět k Valentýnu...
Už vloni jsem psala, že nemám nic proti tomuto svátku v článku Valentine´s day. Fakt ne. Čím jsem starší, čím raději slavím. Konec konců, já kolikrát slavím  i pěkný den, tak proč neoslavit den spojený s láskou. A stejně, jako již mnohokrát, jsem vytvořila opravdu velmi rychlé sladké pohoštění, takový upgrade receptu z článku  Lívanečky (po volební)  a uvařila zázvorový čaj s medem. Šampaňské se nekoná, snad někdy příště. Mějte se fajn,  a to nejen o svátcích!




Komentáře

  1. Dianka, prajem peknú Valentínsku oslavu. Nemusí byť šampanské, aj so zázvorovým čajíkom a sladkými lievancami sa dajú vyčarovať chvíle pohody a šťastia. Hlavne, že sme s tými, ktorých máme radi. A manželovi želám rýchle uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že na Valentýna se činila každá blogerka. Asi jsem jediná, která neslaví :-) Ale je to krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za komentáře, vážím si vašich nakouknutí a slov. Jano, Valentýn neslavíš a co, nic se neděje. Jsou pro Tebe daleko důležitější životní momenty a jinakost je báječná. Díky D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky